Helpdesk van OnView

Ons OnView team heeft 10 medewerkers op de servicedesk. Ze kunnen u allemaal te woord staan via de telefoon of via de mail.

Medewerker Taken
Monique Fernhout Servicedesk 2e lijn, incompany trainingen
Monique van der Veen Servicedesk 2e lijn, marketing, trainingen/demo's
Pascal Schoutens Servicedesk 1e lijn, Digitaal Archief
Roy Verhoeven Servicedesk 1e lijn, IT-er
Merel Vorster Servicedesk 1e lijn, OnView gebruikersgroep
Moniek van Berkel Servicedesk 1e lijn, IT-er
Tim Spijkers Programmeur
John van de Pol Programmeur
Chunwai Tang Junior Programmeur
Marleen Vorster Coördinator afdeling software

Ticketing

We maken gebruik van een Ticketing systeem van Kayako. Dat betekent dat u ons kunt mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Heel het team van OnView heeft inzage in de ingekomen vraagstukken via de Ticketing. Binnen ons ticketing systeem kunnen wij eenvoudig de vraagstukken verdelen, of indien nodig de vraagstuk op de wensenlijst zetten voor OnView uitbreidingen. U kunt de status van uw tickets via een inlog inzien. De inloggegevens ontvangt u in het bevestigingsbericht wanneer u de helpdesk mailt.

Handleidingen en FAQ's

Voor OnView zijn handleidingen geschreven. U kunt deze hier op onze website vinden door middel van zoeken of downloaden. Heeft u problemen of vragen? Kijk eerst eens in onze FAQ's misschien wordt uw vraag daar al wel beantwoord.


Tevens zijn wij natuurlijk ook telefonisch te bereiken op het nummer
013 - 720 09 99. Bereikbaar van ma. t/m vr. tussen 08.30 - 12.30 en 13.00 - 17.00 uur


Social Media